El formulari de queixes i suggeriments que trobareu a continuació té com a objectiu recollir les iniciatives presentades per a la millora de la qualitat i, també, les manifestacions d'insatisfacció dels col·lectius i d’aquells particulars en relació amb els serveis prestats per EINA.
L’abast d’aquest formulari queda circumscrit als aspectes següents: instal·lacions i equipament, serveis, atenció a l’alumnat i activitat docents. Queden fora de l’abast d’aquest procés els recursos administratius que s’interposin contra les disposicions o resolucions administratives adoptats pels òrgans de govern d’EINA; les reclamacions prèvies a la via judicial, civil o laboral contra EINA, que es regeixen per la seva legislació específica; i les sol·licituds de revisió d’exàmens i altres proves.
Instruccions de formalització de la sol·licitud
- Feu una exposició entenedora i completa de la vostra queixa o suggeriment.
- Aporteu aquells documents relacionats amb la queixa o suggeriment que puguin oferir més informació (màxim 4MB).
- Si desitgeu una resposta, ompliu les dades de contacte que se sol·liciten en el formulari.
Canals alternatius de presentació de la sol·licitud
Podeu presentar la vostra queixa o suggeriment mitjançant la bústia que trobareu disponible al centre.
Compromís de qualitat
Les vostres queixes i suggeriments seran tractades individualment, de manera confidencial i amb l’únic objectiu de mesurar la qualitat dels serveis que ofereix EINA als seus col·lectius.
Rebreu resposta al vostre escrit en un termini màxim de 20 dies hàbils a comptar des del dia següent de la seva recepció.