
Grau de Disseny a EINA, UAB (2018).
Activitat professional
Del 2015 al 2019 ha treballat com a dissenyador i creatiu freelance en diversitat de projectes tant per a clients com propis. Ha treballat puntualment en impremtes digitals, estudis de disseny i agències creatives.
Del 2019 al 2022 va treballar com a dissenyador i auxiliar d'arxiu a l'Arxiu Colita Fotografia i a l'Estudi Francesc Polop.
Durant aquest temps, ha compaginat projectes d'impressió i producció en serigrafia i cianotipia per a clients i artistes i assessoria de producció artística i gràfica per a artistes i festivals.
Mestre de taller d'EINA Bosc des del 2022 especialitzat en tècniques d'estampació, especialment en serigrafia.
Coordinador, editor i impressor al projecte d'edició d'obra gràfica EINA Edit des del 2022 a EINA.
Professor de l’assignatura “Laboratoris de Creació 2” a EINA.
Conferències, fires i exposicions
- Desis Lab - Barcelona Design Week (ponent), Barcelona 2016.
- First Proof Print, Print Festival Scotland (col·laborador), Dundee, UK 2016.
- Tin Roof, Zine-Stars Fair (col·laborador), Dundee, UK 2016.
- Exposició col·lectiva “Il·lustro doncs sóc”, Caldes de Montbui 2016.
- VIII Jornadas internacionales de investigación en educación artística, EASD València (ponent), València 2017.
- Yes We Print, the screenprinting issue - launching event (disseny, comissariat i producció), Barcelona 2018.
- Impact 10, “State of Print” (artista convidat), Santander 2018.
- Impact 10, “Postcard to Europe” (comissari), Santander 2018.
- Guanyador del 1r Premio de Diseño Fundación Banco Sabadell-Anfaco Cecopesca.
- “BADASS” Expo & Happening (disseny, comissariat i producció), Barcelona 2019.
- “Tunnel Art” Saló Eròtic de Barcelona (disseny, comissariat i producció), Barcelona 2019.
- Stoketober Fest Münich (assessoria en producció artística i gestió de talents).
- La Real Print Gallery (disseny, comissariat i producció), Barcelona 2021.
Publicacions
Coedita, dissenya i produeix el 2n número de la publicació especialitzada en arts gràfiques “Yes We Print” publicada el 2018.