Brut!

Diego Barba, Flavià Boleda i Dahlia González al Brut! 2024

BRUT! és l'espai del Blanc Festival on els estudiants de disseny presenten el seu Treball Final de Grau o Treball Final de Màster, que se celebra el 26 i 27 de setembre al Museu del Disseny de Barcelona. 

Aquesta edició comptarà amb la participació de Dahlia González Carmona, Diego Barba García, i Flavià Boleda Franco, que presenten els seus projectes el 27 de setembre a les 10.30h, 13h i 16.50h respectivament.

→ Entrades BRUT! (entrades gratuïtes, aforament limitat)

Diego Barba García
Cohabitar, Treball Final del Màster en Disseny Gràfic
Cohabitar és un projecte que sorgeix de la necessitat de reflexionar sobre la nostra manera d'habitar espais comptant amb la natura, oblidada en la majoria dels plantejaments urbans i al mateix imaginari col·lectiu, però que a causa de l’emergència climàtica cada cop té més importància. Així, el projecte vol realitzar un festival d'arquitectura efímera que faci d'eix conductor de la nova arquitectura i forma d'habitar, amb la regeneració dels espais naturals en àrees urbanes. Un festival situat en un antic entorn natural: un bosc que es va cremar per l’acció egoista de l'ésser humà.

Cohabitar

Flavià Boleda Franco
BOLO 01, Treball Final del Grau de Disseny
BOLO 01 és un dinar que vol donar visibilitat a la sardana, posant- la amb circulació i amb contacte amb altres mitjans, altres llenguatges, detectant i generant encreuaments culturals/artístics, des d’una part més improvisada, com ara el jazz, la fotografia, música electrònica, el menjar i el ball. S’ha dut a terme detectant patrons dins d’aquestes disciplines i connectant aquestes amb altres àmbits per aconseguir un lligam innovador. Els lligams/encreuaments es van realitzar en directe, amb la idea d’acció performativa. Es va treballar sota una direcció d’art que facilitava entendre la idea de dinar com a quedada per fer música i passar-ho bé.

BOLO 01

Dahlia González Carmona
Aura, Treball Final del Grau de Disseny
Aura és una app de cites perquè persones de tots els gèneres i identitats sexuals tinguin l’oportunitat de conèixer a persones trans en un ambient segur per a les persones que pertanyen a aquest col·lectiu. En l’actualitat les persones trans sofreixen una alarmant i explícita violència dins de la majoria d’apps de cites per la qual cosa és imperatiu generar un espai perquè aquestes persones tinguin la mateixa oportunitat de trobar parella que una persona cisgenere.

Aura