El projecte es realitza en una casa antiga situada al carrer Prat de la Riba, 31, de Reus. És una casa que consta de planta baixa, tres pisos i una terrassa a la coberta. S’ha de convertir en una franquícia de la joieria DoDo, la línea juvenil de la prestigiosa marca de joieria italiana Pomellato. DoDo s’ha anat promocionant arreu del món a través de les joieries multimarca i actualment els seus productes ja estan força estesos. S’han començat a obrir locals centrats únicament en la marca DoDo.
DoDo. L’ocell extingit El dodo era una criatura delicada i graciosa que vivia lliure i feliç a l’illa Maurici (Àfrica). Malauradament, no sabia volar i quan l’home va arribar al seu hàbitat no va aconseguir escapar-ne i va desaparèixer per sempre… Fins que Pomellato va decidir fer-lo reviure i el va escollir com a símbol del seu amor per la naturalesa.
A l’espai DoDo by Pomellato a Reus es recrearà una vegada més el món imaginari de DoDo juntament amb els seus companys de la natura, un espai pedagògic per a clients de totes les edats on es donarà a conèixer un projecte innovador i on també s’intentarà transmetre el respecte pel medi ambient i la fauna que ens envolta.
Elisenda Llauradó Vilà - DoDo by Pomellato a Reus
Elisenda Llauradó Vilà - DoDo by Pomellato a Reus
Elisenda Llauradó Vilà - DoDo by Pomellato a Reus
Elisenda Llauradó Vilà - DoDo by Pomellato a Reus

