El pròxim dimecres 13 de maig, els estudiants del programa More, The Brand Design Executive Programme by Mucho presentaran els seus projectes finals en una sessió oberta al públic a la Sala d'Actes d'Eina Sentmenat. La jornada ofereix una oportunitat per conèixer de primera mà propostes emergents en disseny de marca, així com el procés creatiu i estratègic desenvolupat al llarg del curs.
La jornada s’iniciarà a les 16:30 h i reunirà cinc participants que presentaran els seus projectes finals davant públic i professionals del sector. El programa inclou:
• 16:30 – 17:00 | Marianna Cristofaro — Tavola Daunia
• 17:00 – 17:30 | Carlos Aranda — Flavor Hood
• 17:30 – 18:00 | Gabrielle Hourtané — Can Teu
• 18:00 – 18:30 | Guillem Blasi — Dear Death
• 18:30 – 19:00 | Hanna Piatrusha — Somos
Aquestes presentacions culminen un procés formatiu que combina pensament estratègic, creativitat i connexió amb el context contemporani del disseny, en línia amb l’enfocament del programa impulsat per l’estudi Mucho.
La sessió s’emmarca en l’activitat habitual d’Eina, que promou espais de connexió entre estudiants, professionals i indústria creativa, reforçant el paper del disseny com a eina de transformació cultural i social.

