"El paisatge transmèdia” - Carlota Castells

El proper diumenge 27 de setembre a les 12h, a Alella, es realitzarà una visita comentada-conversa amb Carlota Castells, exestudiant d’EINA, dissenyadora, cineasta i artista, sobre "El paisatge transmèdia” un projecte que indaga sobre el paisatge a través del medi visual i sonor.

Paisatge transmèdia és un projecte de Carlota Castells i Xavi Saucedo en el qual ens proposen repensar la idea de paisatge des de la diversitat de diferents medis: el so, el cinema i el disseny gràfic.

La verema ens ofereix la possibilitat de repensar el nostre territori; és la culminació d'un paisatge construït, és el moment de l'any on es tanca el cicle d'un paisatge natural profundament humà.

Per tal de realitzar el projecte Carlota Castells i Xavi Saucedo dialoguen amb treballs que els nens i nenes de les escoles Fabra i Serreta van realitzar als tallers de la passada verema on el fil conductor va ser la narració transmèdia.

La narració transmèdia és a grans trets el fraccionament intencionat del contingut d'una narració i la disseminació també intencionada en diferents plataformes, suports i canals. Implica la interacció per part de l'usuari ja que és qui escull quin recorregut efectuar i fins on profunditzar.

Amb aquesta intervenció la imatge i el so es posen al servei dels usuaris de Can Manyé per pensar d'una manera diferent allò del nostre voltant que ens fa ser qui som."

Podeu visitar l’exposició del 3 de setembre a l’11 d’octubre, a Can Manyé Espai d’Art i Creació, Alella.

"El paisatge transmèdia” - Carlota Castells "El paisatge transmèdia” - Carlota Castells