L'objectiu del projecte, al Sanatori de Sant Just Desvern, és la creació d'un centre emissor de l'experiència comercial l'eix principal del qual és la moda, posant en valor el disseny espanyol i vinculant-hi el ciutadà per retornant-li una experiència comercial única més enllà de l'acte de compra. La intervenció ha de vestir l'espai. La seva materialitat ha de ser ser oposada i contrastada amb la preexistència i generar un joc en què apareguin equilibrats visualment.
La intervenció ha de vestir l'espai. La seva materialitat deu ser oposada i contrastada amb la preexistència i generar un joc en què apareguin equilibrats visualment. El concepte del projecte desglossa la intervenció en tres grups. El grup base, format pel conjunt arquitectònic on els elements responen a eixos ortogonals i creen una quadrícula perfecta en bloc rígid, opac i pesat.
El segon grup es considera funcional i necessari perquè el primer pugui ser habitable i configurar-se per al desenvolupament de les accions. Consta dels elements que ajuden a la base de configurar-se, a comunicar-se o a aïllar-se. Tot i que en funció s'uneixen amb el primer grup, adopten la materialitat del tercer per distingir-se’n clarament. El tercer grup es considera un grup invasor totalment aliè al lloc que conquereix l'element permanent arquitectònic. En conseqüència, no s'hi assembla gens, ja que segueix formes orgàniques sinuoses i mòbils i les qualitats de lleugeresa i transparència.