Wallbox

Wallbox analitza els nous models de mobilitat

En el marc de l’assignatura Disseny i Mobilitat de quart curs del Grau en Disseny, impartida per Àlex Fernández Camps, l’equip de Wallbox oferirà una conferència centrada en els nous models de mobilitat i les transformacions que estan marcant el futur del sector, el dilluns 27 d’octubre a les 11.30 h a Einan Bosc, aula A2.3. 

La trobada comptarà amb la intervenció d’Eduard Inglés, responsable d’Estratègia i Disseny a l’àrea de Màrqueting de Wallbox, i d’Ignasi Capell, Product Project Manager, que oferiran una reflexió sobre els reptes i oportunitats que planteja la transformació de l’àmbit de la mobilitat. 

Tots dos compartiran la seva visió sobre la tendència real de la indústria de la mobilitat, en un moment històric marcat per la urgència del canvi climàtic, la reconfiguració política global i les profundes conseqüències socials que comporta la transició cap a sistemes de transport més sostenibles. 

Aquesta conferència és una oportunitat per reflexionar sobre el paper del disseny en la innovació tecnològica i en l’adaptació dels models de desplaçament a les noves necessitats mediambientals i urbanes. 

Imatge: models de càrrega bidireccionals, amb bateries i energia solar de Wallbox. 

Wallbox Wallbox
Wallbox Wallbox