El proper divendres 12 de juny, a Can Castells, Centre d’Art, podeu assistir a la taula rodona dins l’exposició "Split Infinites" de Jo Milne.
La conversa plantejada té com a objectiu resoldre aspectes de l’exposició, com el joc que prenen les peces, la teoria de las cordes (String theory), on el cosmos està construit per filaments minúsculs que oscil·len i que les oscilacions són la diferència entre cada element constitiu del univers. 11 dimensions que resisteixen proves empíriques, per les que l'artista és com un joc per a crear paisajes.
La taula rodona se centrarà en diferents maneres de visualizar el cosmos, els models proposats desde la ciència o des de sistemes de programació i art… De com els diferents sistemes de coneixement parlen del cosmos i les eines que utilitzen per validar les seves propostes.
"Split Infinites" de Jo Milne
"Split Infinites" de Jo Milne

