La Maleta de Portbou; Imagina Civican; Yorokobu; Autoretrat, a càrrec de Pini Perrone

Pini Perrone, estudiant d'Il·lustració creativa i tècniques de comunicació visual d’EINA, ha il·lustrat diferents publicacions mentre cursava el postgrau.

La Maleta de Portbou és una l·lustració seleccionada per a l’article «La gran inundación - 30 años después de la Caída del Muro de Berlin» de la revista La Maleta de Portbou. La il·lustració fa referència al contrast econòmic, d’oportunitats i de recursos d’una Alemanya dividida en dues parts: l’oriental i l’occidental, amb realitats desiguals.

Imagina Civican és una proposta de cartell per a l’exterior de centre cultural Civican a Pamplona que va guanyar el segon premi escollit pel públic. La imatge reflecteix la multifaceta característica del centre, de manera que genera una totalitat amb les parts: esports, natació, cinema, biblioteca, ciències i música.

Yorokobu les plantes formen la paraula «Yorokobu» (que signifiquen «ser feliç»). El futur depèn de les nostres accions, l’amor per la natura i el medi ambient. Ser feliç cuidant les plantes i no contaminant gràcies a l’ús dels vehicles elèctrics de Volkswagen.

Autorretrat de Pini Perrone Autorretrat de Pini Perrone
Yorokobu de Pini Perrone Yorokobu de Pini Perrone
La Maleta de Portbou de Pini Perrone La Maleta de Portbou de Pini Perrone
Imagina Civican de Pini Perrone Imagina Civican de Pini Perrone