Taller Estampa - Espècies marcianes

Estampa presenta els seus projectes a Eina

Estampa, el col·lectiu artístic de programadors, realitzadors i investigadors que treballem en els àmbits de l'audiovisual i els entorns digitals, impartiran un workshop a Eina el dilluns 28 d’octubre, d’11.30h a 13.30h, a l’aula 0.03 de Sentmenat.

Aquest taller es realitza en el marc dels estudis del Grau de Disseny, dins de l’assignatura de Projectes 5, en la que es realitza una aproximació al disseny experimental i al disseny de projectes especulatius, i que està conduïda per Anna Alcubierre, Nikita Bashmakov, Laia Clos, Irma Marco, Xavier Mora i Salvador Sunyer.

En aquest workshop Estampa explicarà com treballen des de les tecnologies audiovisuals i digitals una reflexió crítica sobre els usos de la intel·ligència artificial. Per al desenvolupament de la demo prevista es recomana que els assistents vinguin amb el seu portàtil.

Taller Estampa

Imatge portada. Taller Estampa - Espècies marcianes