Pere Alvaro Ruiz

Pere Alvaro Ruiz

Cursa disseny gràfic a l’Escola Elisava i posteriorment es graduat en Disseny i creació digital per la UOC. Al 1992 s’integra a l’equip de Cliffort Selvert en Cambridge (US) i posteriorment formarà part de Firebrand en Rhode Island (US) i TANK Design a Boston (US). El 1998 és soci fundador de l’equip BisDixit que romandrà operatiu fins l’any 2018.

Docència

Professor de l’ESDAPC (Escola superior de disseny i arts plàstiques de Catalunya) ha estat professor de projectes finals i projectes experimentals de l’escola EINA, professor del màster en disseny editorial de l’escola Elisava i l’escola Bau. Tanmateix ha estat docent convidat a l’escola d’estiu La Universitat de Sàsser.

Activitat professional

La seva activitat ha estat vinculada majoritàriament a la comunicació cultural dins l’àmbit del disseny expositiu, editorial, disseny promocional, branding i assessoria en comunicació corporativa. Entre els seus clients institucionals figuren la Fundació la Caixa, Instituto Cervantes, Manifesta Foundation, Institut Ramon Llull, Palau de la Música Catalana, Fundació TMB, CCCB, Museo Thyssen, Fundació Lluís Coromina, Ferrocarrils de la Generalitat, Generalitat de Catalunya, Museo Nacional de Escultura, San Telmo Museoa, Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, Museu d’Arqueologia de Catalunya, (...)

Premis

Diversos premis LAUS i ANUARIA com a membre de BisDixit i en solitari. 
El seu treball amb BisDixit ha estat publicat a diversos mitjans especialitzats com Emigre, Baseline, Tipografica, Novum, Eye etc