Provisionalmente esta guía docente sólo se encuentra en catalán.
Metodologia docent
- Fem.
- Aprenem fent.
- Argumentem, compartim, desenvolupem i defensem les nostres idees.
- Ser honestos i parlar del que ens interessa.
- Aprofitem ara que encara tenim llibertat per expressar com som i que ens diferencïa.
- Fer una reflexió personal i aprofitar la assignatura per fer allò que volem fer.
Activitats formatives
- Propostes conjuntes i creació de continguts
- Presentacions i debats a l’aula.
- Argumentació, conceptualització i desenvolupament de projectes.
- Realització i producción.
Sistema d’avaluació
Avaluació continuada
L’objectiu de l’avaluació contínua és que l’estudiant pugui conèixer el seu progrés al llarg del seu procés formatiu per tal de permetre-li millorar-lo. La qualificació de l’assignatura correspondrà a la qualificació dels projectes, presèncialitat, participació, aportació personal i grupal.
Normativa general d’avaluació
Per considerar superada una assignatura, caldrà que s’obtingui una qualificació mínima de 5,0.
Una vegada superada l’assignatura, aquesta no podran ser objecte d’una nova avaluació.
Es considerarà “No Avaluable” (NA) l’estudiant que no hagi lliurat totes les evidències d’aprenentatge o no hagi assistit al 80% de les classes sense haver justificat les absències. En cas d’absència justificada, l’estudiant s’ha de posar en contacte amb el professor en el moment de la reincorporació per determinar la recuperació de les activitats a les quals no hagi assistit.
Procés de revisió
La revisió es pot sol·licitar al rofessorat corresponent i es realitzarà durant la setmana indicada al calendari lectiu.
Procés de reavaluació
No es contemplen sistemes de reavaluació en els casos de les pràctiques externes, els TFG, i les assignatures / activitats formatives que, pel seu caràcter eminentment pràctic, no ho permeten.
Per participar a la reavaluació l'alumnat ha d'haver estat prèviament avaluat en un conjunt d'activitats el pes de les quals equivalgui a un mínim de dues terceres parts de la qualificació total de l'assignatura o mòdul.
Criteris d’Avaluació
Les entregues previstes al programa es puntuaran de forma numèrica en base a 10 com a notes parcials. Per la nota final es tindran en compte les notes parcials en les diverses fases de l’assignatura així com l’assistència i el compliment de les entregues (20%), la idea o proposta (40%) i la formalització i presentació (40%).
- D&AD Rotovision. The Art Direccion Book
- Milton Glaser. Diseñador ciudadano. ed. Gustavo Gili
- A. Tarkowski. Esculpir en el Tiempo. Rialp
- Fontcuberta, Joan. El beso de Judas. Fotografía y verdad
- Pablo d’ors . Biografia del silencio. ed Siruela