Awa. Disseny d’unes pales de natació
Alanís Esté Jaloveckas
El projecte deriva de la identificació d'una necessitat en el mercat: unes pales de natació.
A través de l'experiència personal de l'autora en el món de l’esport, es va detectar que els models disponibles són difícils de posar, incòmodes i amb limitacions pel que fa a l’estil.
Per això, l’objectiu principal ha estat el disseny d’un article que sigui còmode i fàcil de posar i treure, alhora que al cos amb una funcionalitat millorada i un estil nou. La seva proposta és Awa, un producte que s’integra tant en el medi aquàtic com amb l’usuari.
El target d’Awa són persones joves o adults que practiquen regularment un esport en el qual la natació és part de l’entrenament i que s'identifiquen amb dos conceptes rellevants: l’efectivitat i el look. Porten un estil de vida actiu i es preocupen per la imatge que donen. L’esport és una part intrínseca del seu estil de vida i la seva indumentària ho ha de reflectir.
Un aspecte important de la investigació ha estat la recerca i desenvolupament de la forma adequada. Per a això han sigut essencials tant la investigació pràctica sobre l’ergonomia de les mans com les avaluacions dels prototips i les proves a l’aigua per part d’usuaris experts per seleccionar el millor model.
- ARXIU'29 - Arxiu General de Fira Barcelona
- Conquistar l’usuari web. Estudi dels recursos de seducció actuals de la xarxa
- Especialitat
- Disseny de Producte
- Tutors
- Jordi Esteve, Oriol Ventura
- Tribunal
- , Francesc Crous, Ariadna Fàbregas, Jon Marín, Javier Nieto, Ester Pujol, Oriol Ventura, Dani Vila
- Imprimir
- Compartir