→ Sessió informativa online 25 de febrer a les 18h
La diplomatura de postgrau en Disseny web d’EINA té per objectiu formar professionals en l’àmbit del disseny gràfic aplicat a projectes web. Aborda les especificitats del disseny aplicat a la web en totes les seves facetes: des de la gestió i estratègia de projectes web, l’anàlisi i la planificació de l’experiència d’usuari, l’adaptació del disseny gràfic al món online, i el domini dels les eines i llenguatges propis del disseny web.
Abarca també el coneixement tant la programació bàsica i la creació amb gestors de continguts com el la creació de projectes rich media amb un alt component audiovisual i interactiu.
Inclosa dins del màster en Disseny gràfic d’EINA, està orientada tant a persones que tinguin coneixement en altres àmbits del disseny gràfic i digital, i a persones que acreditin una experiència pràctica professional.
Guia docent 2020-2021 (en castellà)
Modalitat: Aquest curs s'ofereix en modalitat presencial.
- Graduats superiors en Disseny gràfic, de producte i d’interiors
- Llicenciats en Belles Arts
- Llicenciats en Publicitat i Relacions Públiques
- Llicenciats en Comunicació Audiovisual
- Professional o acadèmic amb experiència acreditada
Mòdul: Recursos pel disseny web
10 ECTS
-
Vídeo digital i animació
L'assignatura ajuda a comprendre la importància del vídeo en disseny web i adquirir competències bàsiques per a planificar i realitzar una peça de vídeo digital, mitjançant el coneixement dels principis bàsics d'animació i software per dur a terme projectes de vídeo amb Adobe After Effects. -
Introducció Programació
Es rebran amplis coneixements d'html/css i alguns casos pràctics de javascript, per dotar als dissenyadors/es d'eines suficients per confeccionar i maquetar els seus propis dissenys en html i css plans.
Introducció a la programació per permetre al dissenyador/a conèixer la complexitat dels projectes per poder fer un bon plantejament, aconseguir una comunicació fluida i treure el màxim profit de les possibilitats tècniques.
Mòdul: Processos pel disseny web
10 ECTS
-
Anàlisi i gestió de publicacions digitals
En aquesta assignatura s'analitzen les claus, potencial i fets d’Internet, la varietat de publicacions que permet i el comportament dels seus usuaris/es. Es plantegen eficientment totes les variables necessàries (target, tracking, usabilitat, accessibilitat, màrqueting, posicionament, Google, brífing, tecnologia, flux de treball, pressupostos) per planificar i dur a terme correctament un projecte digital. Es treballa la importància dels processos de disseny en la conceptualització de webs i aplicacions d'Internet, així com conèixer i saber aplicar el disseny centrat en l'usuari, el seu procés iteratiu i les seves principals tècniques i mètodes. -
Disseny per a gestors de continguts CMS
L'objectiu principal és poder dissenyar i crear un lloc web utilitzant Wordpress. Introducció bàsica a php i a l'entorn de codi obert WP. Panell d'administració de Wordpress i arquitectura de continguts. Personalització del tema a nivell de plantilles i css. Recomanació i pràctica sobre els plugins més interessants.
Aquesta assignatura pretén donar una visió pràctica sobre els gestors de continguts (CMS, Content Management Systems) i en particular Wordpress.
Mòdul: Projectes de disseny digital
10 ECTS
-
Projectes Web
Iniciació als procediments metodològics, tècnics i de llenguatge propis del Projecte, mitjançant el plantejament de problemes de disseny i buscant la resolució creativa per part de l'estudiant per entendre les principals disciplines d'un projecte web. -
Projectes Rich-Media
L'assignatura acompanya al desenvolupament pràctic de projectes web amb experiències interactives, amb integració i interacció de continguts audiovisuals, millor aprofitament de les prestacions tècniques dels dispositius mòbils, generació de gràfics en temps real amb javascript/canvas, ús d'imatges vectorials SVG, millores d’UX, publicitat interactiva i mini-jocs.
Per inscriure’t a aquest estudi, cal passar un procés de selecció i complir amb els requeriments acadèmics i administratius.
Per fer-ho, cal disposar d’un número d'identificació universitària (NIU/NIA) i una paraula de pas. Si encara no ets estudiant d’EINA, per obtenir-los has de realitzar la sol·licitud de registre.
Després has d’accedir a la plataforma d’inscripció i adjuntar la documentació d’accés (màxim 2MB per arxiu):
- Currículum
- Book/Portfoli
- Títol universitari(*)
- Certificat acadèmic
- DNI/Passaport
- Foto carnet
(*) Per Diplomatures de Postgrau, si no disposes de la titulació universitària requerida o s’està tramitant, pots adjuntar degudament complimentada la següent Declaració de no disponibilitat de titulació.
Per més informació sobre el procediment d’acceptació, requeriments de titulació i altres dades d’interès, pots consultar l’apartat d’accés a màsters i postgraus de la nostra web o escriure’ns a postgraus(a)eina.cat.
Opció pagament únic:
- 100% en el moment de l'acceptació amb un 3% descompte del preu total, sempre que es realitzi un mes abans de l'inici del curs.
Opció de pagament fraccionat:
- 40%: en el moment de l'acceptació
- 30%: a l’inici del curs
- 30%: tres mesos després de l'inici del curs
Més detall a l’apartat de secretaria.
- Email: postgraus(a)eina.cat
- Telèfon: +34 93 203 09 23
- Blog: masterdg.com
- Instagram: @masterdg_eina
- Facebook: MasterDissenyGrafic
- Twitter @masterdg
- Sol·licita una entrevista personalitzada a postgraus(a)eina.cat








