Com podem generar una bona idea? Com es redacta un espot o una falca? I un claim? Com podem utilitzar la narrativa per a les nostres campanyes? La creativitat no és només inspiració, és també metodologia.
En aquest curs treballarem les eines i els recursos específics per generar idees i plasmar-les en text, a fi de convertir-les, posteriorment, en missatges publicitaris.
→ 8, 10, 15, 17, 22 i 24 de febrer. Total 12h
→ Dimarts i dijous, de 17h a 19h
→ Online
→ 180 €
A estudiants i a professionals del disseny gràfic que cerquin ampliar els seus coneixements de redacció creativa i publicitària a fi de millorar els textos i conceptes dels seus projectes i treballs. O qualsevol persona interessada en els continguts del curs que vulgui iniciar-se en aquest àmbit.
Establir unes bases sòlides en aquest camp per tal que l’alumnat, al finalitzar el curs, sigui capaç d’escriure textos de diferent tipologia (claims, guions, posts, bodycopies...) de forma coherent i estructurada.
Durant el curs es treballarà, per una part, el pensament lateral i la creació de conceptes mitjançant les estratègies creatives, i per l’altra, la redacció i les funcionalitats del text en els entorns digitals, gràfics i audiovisuals.
Cada classe tindrà una part teòrica i una part pràctica, on s’explicaran les principals nocions de la publicitat que després es treballaran a través d’exercicis d’escriptura i de creació conceptual. S’oferiran també exercicis voluntaris relacionats amb cada mòdul del curs.
Dimarts 08.02 de 17h a 19h
Presentació del curs.
Estratègies creatives i cerca d’insights.
Dijous 10.02 de 17h a 19h
Taller de pensament lateral.
Dimarts 15.02 de 17h a 19h
El text en comunicació: claims, eslògans i body copies I.
Dijous 17.02 de 17h a 19h
El text en comunicació: claims, eslògans i body copies II.
Dimarts 22.02 de 17h a 19h
Storytelling.
Dijous 24.02 de 17h a 19h
Presentació dels treballs desenvolupats pels estudiants durant el curs i comentaris finals.
Inscripció tancada.
- Email: cursos(a)eina.cat
- Telèfon: 93 203 09 23

