Roger Zanni

Roger Zanni

Es va formar a l’Escola Joso de Barcelona, en l'especialització de còmic, narrativa gràfica i guió.

Docència

Ha impartit classes al Instituto Europeo di Design durant el curs 2010/2011 i actualment ho fa al Curs d’especialització Il·lustració per a publicacions infantils i juvenils d’EINA, a l’àrea d’Il·lustració Aplicada a Llibre de Text.

Activitat professional / recerca

Inicialment arrenca la seva carrera professional en l’àmbit de la il·lustració publicitària i del disseny gràfic, col·laborant regularment amb agències com Tiempo/BBDO, DEC, Tandem DDB i l’estudi de disseny Studi-K, pels quals desenvolupa projectes com anuncis de premsa, packaging, animació o gràfica per a clients com l'Ajuntament de Barcelona, Audi, Volkswagen, Novartis, Gran Teatre del Liceu, Turismo de Andalucía, Lavazza, Hochland o Orange.

Gradualment, però, la seva feina deriva cap el camp editorial en les àrees de literatura infantil i juvenil i el llibre de text on col·labora regularment per publicacions tan nacionals com internacionals amb editorials com La Galera, Barcanova, Santillana, Anaya, Combel, Vicens Vives, RBA, Scholastic USA, Fantagraphics, entre d'altres.

Alhora col·labora habitualment amb les revistes Cavall Fort i Tatano.